Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een account aanmaken bij Veilingkans.nl?
Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op 'Registreren' te klikken. Bij mobiele apparaten druk je links bovenin op het menu icoon en daarna op 'Registreren'.
Hoe kan ik mijn inschrijving (mijn account) activeren?
Indien je niet voor 'Inloggen met Facebook' hebt gekozen krijg je na het registreren automatisch een bevestigingsmail. Klik op de link in de e-mail en je hebt jouw e-mailadres bevestigd.
Ik heb na het registreren geen bevestigingsmail gehad?
Het kan zijn dat de e-mail in de spambox terecht is gekomen. Kijk dus ook de ‘ongewenste e-mails’ na.
Hoe kan ik met Facebook op Veilingkans inloggen?
Gebruik de blauwe 'Inloggen met Facebook' knop op de inlog- of registratiepagina. Bij de eerste keer dat je inlogt worden er een aantal gegevens gevraagd. Daarna kun je voortaan zonder gebruikersnaam of wachtwoord op onze website inloggen.
Ik kan niet inloggen?
Voordat je kunt inloggen moet je eerst een account hebben aangemaakt. Als je een account hebt, kan het zijn dat het wachtwoord verkeerd is. Vraag dan een nieuw wachtwoord aan bij ‘wachtwoord vergeten’.
Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?
Jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt om de veilingen op Veilingkans.nl in goede banen te leiden. Al jouw gegevens zijn beveiligd en worden uitsluitend voor de diensten gebruikt die Veilingkans.nl levert.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de inlogpagina bij 'wachtwoord vergeten'.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt jouw gegevens wijzigen, wanneer je bent ingelogd en je kiest voor 'gegevens wijzigen' door op je gebruikersnaam te klikken. Op mobiele apparaten druk je links bovenin op het menu icoon.
Hoe kan ik uitloggen met mijn profiel?
Klik op je gebruikersnaam en kies dan voor 'Uitloggen'. Op mobiele apparaten druk je links bovenin op het menu icoon.
Kan ik mijn account ook wissen?
Wanneer je een account wilt wissen, neem dan contact op met Veilingkans.nl met het verzoek of jouw account gewist kan worden. Contactgegevens staan onder het kopje ‘contact’.
Ik kan niet bieden?
Je moet eerst een account hebben op onze site en je moet ook ingelogd zijn om met de veilingen mee te kunnen bieden.
Hoe kan ik een veiling betalen?
Wanneer je een veiling wint dan krijg je automatisch een e-mail met een betalingslink om de veiling te kunnen betalen.
Hoe lang heb ik om een gewonnen veiling te betalen?
Je hebt 2 weken na het winnen van de veiling om zonder extra kosten te betalen. Daarna komen er aanmaningskosten bij en heb je nogmaals 2 weken om de betaling te voldoen. Indien er daarna nog niet betaald is, dan geven we de vordering uit handen aan het incassobureau.
Ik heb een veiling gewonnen, maar ik heb geen waardebon (meer)?
Wanneer je de veiling hebt betaald krijg je de waardebon altijd opgestuurd naar je e-mailadres. Als je  de waardebon niet meer kunt vinden, kun je de waardebon ook downloaden bij ‘Mijn gewonnen veilingen’.
Hoe werkt een waardebon?
Op de waardebon staat een uniek nummer dat de aanbieder nodig heeft om de waardebon in te nemen. Neem altijd de waardebon mee naar het uitje. Kijk altijd goed of je vooraf dient te reserveren en neem bij twijfel contact op met de aanbieder.
Ik wil de gewonnen veiling annuleren, kan dat?
Je kunt een gewonnen veiling niet annuleren. Het winnen van een veiling heeft te gelden als een verkocht product en is onherroepelijk.
Ik heb een klacht wat kan ik het beste doen?
Als je een klacht hebt kun je een e-mail sturen naar Veilingkans.nl. Alle gegevens staan vermeld onder het kopje ‘contact’.

OK